Just jump


Tak się cieszę, że matury już trwają. Już niedługo będzie koniec z tym wiecznym brakiem czasu spowodowanym przygotowaniami do niej. Mimo że na to miejsce znajdę sobie setki innych zajęć to jestem przekonana, że będą to rzeczy, które robię z czystą przyjemnością. Mam tak wiele planów do zrealizowania, jak pewnie każdy w tym okresie życia. Podejmuję teraz wiele poważnych decyzji i mam nadzieję, że są one właściwe.
Wracając do zestawu. Połączenie czapki z daszkiem w kwiatowy wzór z czarnymi botkami z białą podeszwą na słupku, denimowej kurtki, czarnych legginsów i białej wytłaczanej bluzki. Hmmm... zdecydowanie nie w moim stylu. A jednak czasem potrzebuję odmiany od rutyny moich setów. Taka swoboda zdecydowanie wychodzi mi na dobre.

You can translate it by clicking the "translate" button on the bottom of the site.

floral snapback - House | plecak/backpack - David Jones | bluzka/shirt - Troll | buty/shoes - DeeZee

41 komentarzy:

  1. You look amazing!! Your hat is too cute!


    www.lesley-kim.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka jest niesamowita. Taka wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  3. In love with these boots ! ♥
    Love, xxx
    Lauraline

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapka :) Bardzo ładnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing in this outfit! Love the black and white look with the floral hat!

    Allthingsglitterandbeauty

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna kurtka! uwielbiam takie oldschoolowe bombery

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, świetne buty.

    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne buty ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie połączenie!Podoba mi się wszystko

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfect outfit! Love the cap & boots!

    x

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna czapka *.*
    A jakie buty ;3
    Może to nie jest twój styl, ale cudownie wyglądasz w tym zestawie <3

    http://elblogderebeka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice outfit! Love the cap <3

    http://frozen-mammoth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny outfit <3

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. you have a great sens of style
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny outfit, wszystko wspaniale ze sobą wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba! ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny outfit! :)
    pasuje Ci :)
    czasem warto odmienić swój styl :)

    http://kars-and-kars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uuuu, nice! :)
    Podoba mi sie czapeczka! Wygladasz w niej uroczo <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great !
    Love the bagpack, the shoes, the beautiful girl :D <3
    Everything ! :o

    withoutanyweight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. choć nie w twoim stylu to muszę Ci powiedzieć, że fajnie wyglądasz w tym zestawieniu, ja matury miałam rok temu tak mi to zleciało, że nawet nie wiem kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I don't like baseball caps as a rule...but you look absolutely adorable!! Pretty makeup, too!!

    www..StyleIsMyPudding.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam bluzkę, plecak, butki :33 Śliczne!

    Zapraszam do mnie na bloga na giveaway!

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna to raz, a całość wygląda super czapka prezetuje sie idealnie.
    Szkoda że nie ma więcej zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoj zestaw przyprawia mnie o zazdrosc :) te buty i czapka- idealne dopelnienie calosci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam klasyczne czarno-białe zestawy! pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny zestaw.
    Bardzo ładna czapeczka ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna czapka :) A co planujesz robić po maturze? :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz świetnie szkoda, że tak mało zdjęć. Bardzo podoba mi się czapka z daszkiem, fajnie przełamała czarno-biały zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  30. Your backpack is so lovely! It's a very cute accessoir and gives your look a perfect detail! =)

    http://snapshopped.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the look! You are gorgeous so always! The hat is just too cute!!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi :)
    Lovely blog, what do you say about follow each other?:)
    I'm waiting for you;)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawno mnie tu nie było, ale nadrobiłam wszystkie zaległe posty :)
    Może i nie w twoim stylu, ale jak to się mówi... ładnemu we wszystkim ładnie.
    Jak ci poszły maturki?

    OdpowiedzUsuń
  34. I love this outfit. Super cute! And I'm so happy everyone's wearing backpacks again!

    xoxo
    www.bowtiesandcaviar.com

    OdpowiedzUsuń
  35. snapback<3
    Buty też przyciagają wzrok<3

    OdpowiedzUsuń